Miehellä on taas rankka työputki menossa. Eilen illalla istuessani yksin, lasten nukkuessa, koneella tuli selattua toisten blogeja. Sellaisia mitä en normaalisti seuraa. Yksi lukemistani oli Pettäjän kotona. Todennäköisesti fiktiota, mutta hyvin kirjoitettua, suurimmaksi osaksi. En minä sitä mitenkään erityisellä mielenkiinnolla verraten omaan elämään lukenut, ei minulla ole mitään syytä epäillä, että mieheni minua pettäisi. Satuinpas vaan lukemaan.

Aamulla, kun tytöt heräsivät, niin painauduin miehen kainaloon. Normaalisti en varmaan olisi edes ajatellut mitään, mutta tuo blogi varmaan kaivelsi mieltäni. Nenääni tuli outo, makea tuoksu jollaista en ole ennemmin haistanut. Hassua on se, että ei minua mietitytä, että miksi mies sellaiselle tuoksui, vaan se, että mikä ihmeen tuoksu se on! Myönnän kyllä haistaneeni miehen työpaitaa, joka tuoksui ihan hänelle itselleen..

En kai minä nyt ole vinksahtamassa?? Tiedän kyllä, että kesän aikana meillä on ollut aivan liian vähän yhteistä aikaa.