Eilen olin jo ihan varma, että olen kunnossa ja lähdin illalla esikoisen kanssa kahdestaan käymään Keskisellä. Luin nimittäin niiden mainoslehdestä, että olisi digiboxi tarjouksessa 59,5e ja me ihan ehdottomasti tarvitaan toinenkin boxi. Sinänsä hassua, kun meillä ei ole kuin yksi televisio, mutta toinen boxi tulikin kiinni videotykkiin. Keskiviikkonakin jouduin laittamaan boxin kiinni tykkiin, että esikoinen sai katsoa lempiohjelmansa Disney Channelilta ja minä sitten näin neloselta omat ohjelmani eli Ota tai jätä ja Greyn anatomia.
Nyt ei tarvi enää miettiä miten homma menee, kun lapset saavat pitää telkkarin omanansa (ei tokikaan ole heidän huoneessaan). Ja minä saan katsoa juuri ne ohjelmat mitä minä haluan. Tai no, en silloin kun pienet on hereillä, sillä he tykkäävät katsoa screeniltä omia juttujaan ja jos laittaa tykin päälle heidän ollessaan hereillä, niin johan alkaa tulla vaatimuksia siitä, että mitä katsotaan! Eipä voi moittia, onhan se kiva katsoa, kun kuvan koko on yli 100 tuumaa :D
Mutta siis minun kuntoni meni taas alaspäin. Eihän sitä tiedä johtuuko se tuosta eilisestä reissusta, mutta aina kun olen ollut autolla matkassa, niin seuraavana päivänä on heikompi olo. Voi kun saisi kääriytyä peittoihin ja sulkea silmänsä! JA vielä kun olisi joku passaamassa..
Nyt ei tarvi enää miettiä miten homma menee, kun lapset saavat pitää telkkarin omanansa (ei tokikaan ole heidän huoneessaan). Ja minä saan katsoa juuri ne ohjelmat mitä minä haluan. Tai no, en silloin kun pienet on hereillä, sillä he tykkäävät katsoa screeniltä omia juttujaan ja jos laittaa tykin päälle heidän ollessaan hereillä, niin johan alkaa tulla vaatimuksia siitä, että mitä katsotaan! Eipä voi moittia, onhan se kiva katsoa, kun kuvan koko on yli 100 tuumaa :D
Mutta siis minun kuntoni meni taas alaspäin. Eihän sitä tiedä johtuuko se tuosta eilisestä reissusta, mutta aina kun olen ollut autolla matkassa, niin seuraavana päivänä on heikompi olo. Voi kun saisi kääriytyä peittoihin ja sulkea silmänsä! JA vielä kun olisi joku passaamassa..
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.