Tänään olen tarvinnut vain yhden Panacodin, onneksi! Siltäkin olisi varmaan säästynyt, mutta kun piti esikoisen kanssa käydä kaupungilla. Neiti ilmoitti eilen, että tarvitsee uusia housuja ("äiti mä tarvin neljät uuden farkut!"), joten käytiin shoppailemassa. Kävelyä tuli liikaa yhdelle päivälle, mutta kaipa tuo neitonen on muutaman päivän hiljaa vaatimuksineen. Kerroin kyllä, että kuukauteen ei tarvi olla vaatimassa mitään uutta.

Kipulääkkeiden kanssa pitää olla todella maltillinen. Jos tätä pahaa kipua olisi jatkunut pidempään, niin tarvitsisin vieroitushoitoa. Nyt jo huomaa, että nelisen tuntia lääkkeen oton jälkeen nousee tuskanhiki pintaan ja ärsyynnyn ihan kaikesta! Nyt pitää ottaa rauhallisesti eikä tehdä mitään ylimääräistä, siis ei yhtään mitään. Tai paremminkin istua vain sohvatuolilla, katsoa leffoja ja kutoa. - Vielä kun vain saisi tehdä niin!

Kävely sujuu tuon torstaina laitetun uuden lastan ansiosta jo paremmin. Kotona pääsen lyhyitä matkoja jopa ilman sauvoja! Yhdenkin sauvan turvin pystyy menemään pidempään kuin eilen. Ehkä minä oikeasti pystyn maanantaina noista luopumaan. Lääkärin ohjeen mukaisesti ne sauvat oli tarkoitettu muutamaksi päiväksi vain käyttöön.. Nuo sauvat ovat meidän sairaalasta ja lupasin ne palauttaa maanantaina, niitä kun ei ole kirjattu mihinkään, että ovat minulla.. Tuota lastaa pitäisi pitää 3vkoa, että se tukisi tarpeeksi kauan. Tällä hetkellä olen erittäin positiivisin mielin, että pääsen pian takaisin töihin! On se hullua miten sitä ei osaa olla edes sairaslomalla vajaata kahta viikkoa..