Turha kuvitellakaan, että lähtisi ulos. Mutta tehtiin me tyttöjen kanssa pullataikina, että saadaan laskiaispullaa. Ehkä nuo sitten lähtee isänsä tai isompien lasten kanssa vähän pulkkailemaan ja minä voin mennä lepäämään?

Jalkaa särkee. Olen koko aamun kävellyt ilman sauvoja ja äsken piti sitten ottaa Buranaa. Yritän selvitä ilman voimakkaampaa lääkitystä, mutta pahalta näyttää. Huomenna on tarkoitus kuitenkin viedä sauvat pois. Jos en pärjää ilman, niin pitää sitten hakea tk:sta lainalle toiset.