En ole aikoihin tehnyt kanapastaa, niin herkullista kuin se onkin. Nyt sitten päätin tehdä sitä pannun sijasta uunissa, jännä nähdä kumpiko on parempaa. Vai kannattaako niitä edes vertailla? Tuskin sitä epäonnistuukaan, on siinä niin paljon kermaa, voita ja juustoa ;)

Olen tässä pohdiskellut, että millä tavoin minun vapaapäiväni eroavat miehen vastaavista. Varsinkin, kun mies on saanut tällä viikolla pitää kaksi vapaapäivää peräti niin, että tytöt ovat olleet päiväkodissa. Tuo toki sen vuoksi, että olen ollut yövuorossa, ja en todellakaan saa nukuttua, jos väki on päivällä kotona. Vähän väliä käy joku kysymässä jotain. Kivaa olla niin tarpeellinen??

Mutta tosiaan, minun vapaapäiväni (lasten kanssa) ovat kuluneet pyykkiä pestessä; vuori on kohta selätetty! Siivotessa, ruokaa laittaessa jne. Miksei minun vapaapäiväni voi olla sellaisia, että saa aamulla nukkua pitkään? Varmaan sekin on sitten eläkkeellä, kuten aina kaikki muukin..

En valita siitä, että olen lasten kanssa vapaapäiväni, vaan siitä, että mieskin voisi tehdä vapaapäivinään jotain, niin minulla olisi enemmän aikaa tehdä lasten kanssa juttuja. Ettei vapaapäivänä tarvitsisi olla aina niin tehokas.